Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Itt van az ősz, itt van újra...

2010.09.12. 11:01 | szeeesz | Szólj hozzá!

De itt szebb, mint otthon, amint hallom. Most is süt a nap, tegnap is pólóban futkostam kint, olyan meleg volt. Jó, néha esik kicsit, fúj a szél, és azért javarészt itt is hűvösödik az idő, sőt korábban megy le a nap is, de azért kellemes. Szívem szerint egész nap kint rohangálnék. Ehelyett egész héten meló, este hulla fáradtság, némi snapszer party, filmnézés, esti séta a városban, hétvégére meg szakdoli írás. Hát élet az ilyen?:)

Egyébként néha rájövök, hogy nem is olyan rossz ez a város, csak át kell engedjem magam az érzésnek. Azért még mindig nehezen viselem az Oxford street emberáradatát. De imádom a sok zöldet. Valamelyik nap 9-re már Hendon Centralban voltam, mert előtte nap úgy késtem 10 percet, hogy több mint 2 órát utaztam a dugóban, ezért új útvonalat próbáltam ki, ami túl jól sikerült, szóval kimentem a parkba. Gyönyörű. Ja és próbáltam videót készíteni a bomosoknak, de hát gyenge vagyok én ehhez, feladtam a 20. próbálkozás után.

Tegnap meg rázsongtam a hazamenetelre, neki álltam pakolászni, mentem egy kört a városban, ilyesmi, de mire hazaértem, dög fájt a fejem, úgyhogy kb lőttek a szakdolinak, este meg újfent hoteleztünk, de a kis fotelnek szar az aurája, múltkor Ildi ment ott nullára, most én, és csak azért nem aludtam el játék közben, mert én voltam a bankos...IJ.

Ma meg ha ügyes leszek, és haladok a szutyokkal, akkor este tűzijáték a Temzén, mert Temze fesztivál van. Decker Zsófiék is kinn vannak a Magyar Kulturális Központtal, őket is meglátogatom:)

És egy hét múlva ilyenkor, már otthon leszek, ha minden jól megy. Már tiszta zizi vagyok:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr962290107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló haza szakdoga
süti beállítások módosítása