Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Back in town...

2010.10.02. 15:23 | szeeesz | Szólj hozzá!

No hát másfél hét otthoni rohangálás, vizsgázás, evészet és ivászat után visszatértem Londonba. Bár túl sok kedvem nem volt...Elcsépelt, de akkor is minden hol jó, de legjobb otthon. Egyébként a repüléssel nem volt gáz, hála Hüsnek:) Köszönöm szépen!

Illetve utána volt egy kis kavarás, mert nem volt bizti, hogy jönnek értem a reptérre, de kicsit vártam és nézelődtem, aztán mivel senki nem volt, elrobogtam a vonathoz. Másnap derült ki, hogy Tomi bácsi jött. Aztán én meg nem hívtam senkit, gondolván most egyáltalán kit is kéne, ő meg nem tudom miért nem hívott engem, de hát ez van. Késő bánat.

Pénteken meló volt, panaszkodtak az öreg alkesz csövire, aki még ír is, és alig értem mit mond, meg alig bírtam lekoppintani, hogy takarodjon már, mert szófosása volt. Áááááh. De köszi Marci!:)

Este pedig a Hüsi féle kötelezően véghez vivendő dolgok listájából pippantottam ki egyet. Méghozzá a Primarkot. Bár gyanítom visszatérek, most vettem egy cuki pizsit, egy "hooded scarf"-ot, ami egy kapucnis sál, és a repcsin a Nők lapjában néztem ki. Lávli. Meg újfent vettem kesztyűt:) Csak kabit és csizmát nem sikerült. És a szoknya, amit még hazamenetelem előtt néztem ki a Zara kirakatban egy átvágás:( Csak dekoráció, és közelről nem is szép...

Ma beugrottam Katához az irodába, kiderült, hogy kb egész héten egyedül leszek Hendonban. Jó érzés, ha deportálják az embert...:( :)

És a Hüs-lista második pontját is megtettem. Elmentem Camden Town-ba a Marketre. Hát ez eszméletlen. Van ott minden, mi szem-szájnak ingere. Szerelmes lettem egy táskába, de drágállottam, úgyhogy vettem egy occóbbat. Ez is szép. Meg gyönyörűséges dolgok vannak, ha sok pénzem lenne, akkor már be se férnék ide a szobába velük. Meg persze vannak mókásak is. Csomó gothic cucc, meg mindenféle London szuvenír, az éttermeknél félbevágott robogó ülések, a csatornán sok sirály és öreg hajósok, és egy halom kütyü. Meg persze incsifincsi illatok. De csak zöldséget vettem, mert azt is lehet. Szóval hihetetlen jó. Ha időm és az időjárás engedi, tuti visszatérek!

A hétvége további programja időjárás függő. Ugyanis esőt mondtak, de eddig sütött a nap, hál' égnek...

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr52339567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló camden primark
süti beállítások módosítása