Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Repül az idő...

2010.10.18. 23:14 | szeeesz | 1 komment

A múlt hét gyorsan elment. Elég sok meló volt. Meg szakdoli para. Még egyszer kösz babáim a segítséget!

Aztán pénteken vásárolgattam kicsit, aztán éjjel újfent activity party volt nálunk, itt volt Soma két haverja is. Ildivel voltam, mert úgy gondoltuk, hogy a két szem lány legyen egy csapat, bár a fiúk nem ujjongtak örömükben ettől:) Mindenesetre fél útig vezettünk, de amikor ezt megjegyeztem, elment a szerencsénk, úgyhogy végül a srácok nyertek. Azért újfent jókat mókáztunk és megint megkaptam, hogy milyen kis dög vagyok:) Ez jutott. A srácok eléggé kiütötték maguk, szombat reggel azonban folytatták a bulit:) Én meg elmentem Camdenbe. Még mindig lenyűgöz a forgatag. Most néhány képet is csináltam. Láttam sok szép ruhát, sok kacatot és gyönyörű ékszereket. De végül nem vettem semmit. Csak sültkrumplit:) Volt egy zenekar is, akik bicajjal mentek körbe. Érdekes volt. De jól szólt!

Aztán kimentem Hendonba. A srácok már ott voltak, főtt a marha pöri, Tündiék már pakolásztak elő, úgyhogy beálltam segédkezni. Meg füstölődni. És fociztam kicsit Erikkel. Meg Fannival fotóztunk. Aztán kész lett a hami. Tomi bácsi isteni pörit csinált. Nem is kellett Pisti grill husija:D

Egy aprócska baj volt, hogy nem volt áram. Az egész környéken. De néhány lakó ezt nem bírta felfogni... No mindegy, volt némi balhé... De mi gyertyáztunk, tiszta karácsonyi hangulat volt. Meg fél este a csövi haver szórakoztatott. Kétszer leesett a székről is:D

Szóval nem volt rossz, ellenben halálra kajáltam magam. És vezethettem volna egy bömbit, csak betoji voltam:(

Utána még autókáztunk egyet, megnéztük az Alexandra Palace-t, ahonnan elég szép a kilátás a városra, és félelmetesen nyugodtnak tűnt hajnalban London. Mintha nem is önmaga lett volna. Szép volt, csak majd megfagytunk. Aztán láttunk egy rókát mászkálni itt az utcában. Félelmetes ez a város:) Mások szerint meg én...

Vasárnap néhány óra alvás után próbálkoztam írni, de aztán inkább kimentem Greenwich-be. Elég hosszú volt az út, de legalább nézelődtem, meg aludtam a buszon kicsit. Dél elég setét... Greenwich viszont gyönyörű. Csomó zöld, szép házak, épületek, eszméletlen kilátás a városra. Kelet és Nyugat találkozása. A sok óráról Momo jut eszembe. Aki nem tette még, olvassa el! Meg szeretnék egy olyan földgömböt, ami nem is földgömb, hanem a csillagképek vannak rajt! És voltam a tengerészeti múzeumban is, láttam csomó-csomó játék hajót, hajózással és tengerrel kapcsolatos képet, műtárgyat, mindenfélét. Aztán tettem egy kört a piacon, ami itt is varázslatos. Imádom az itteni piacokat:)

Hazafelé kicsit döcögős volt az út, hideg is volt, de túléltük. Egyébként egyre hidegebb van erre. Süt a nap, de befagy a hátsóm. Szörnyű. Gondolom otthon sem sokkal jobb.

Ma számtalanszor hallgattam végig, hogy ne menjek haza. Pedig fogok. Igaz, hogy egyre több minden(ki) fog hiányozni innen, de majd jövök látogatni. Ezt a két hetet meg igyekszem még élvezni!

Ja és ma megtaláltam egy dalt, amit már régóta kergetek:

https://www.youtube.com/watch?v=dqUdI4AIDF0&ob=av2n

Curious George:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr732382404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Címkék: piac buli kirándulás
süti beállítások módosítása