Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

disz isz dö bigining of ö bjutiful frencsip

2011.01.12. 21:16 | szeeesz | 1 komment

Köztem és az Élet között.

Az elmúlt hónapokban sokan mondták, hogy folytassam. De miért? Csak. De ehhez volt a legkevésbé kedvem. Miután hazajöttem, már le volt adva a szakdolim, ment a stressz, mi lesz. Nem lett a legjobb, de azóta meg ment a stressz államvizsga és nyelvvizsga ügyben. Már ez sincs:) Tegnap sikeresen "leálomvizsgáztam":) Bár diplomát csak később kapok, nem diplomaosztón (szomorkás a hangulat, főleg a barátok és a család miatt, de ünnepelni amúgy is tudunk és fogunk is), legalább VÉGE:) Még előtte szombaton és hétfőn nyomtam egy eszpi nyelvvizsgát, bizakodom, hogy meg is lesz. Egyébként mindenkinek tudom ajánlani ezt a csudi mókás nyelvet, akinek papír kell! Én jót mulattam rajta. Gxi estas ludilo:) Dankon Hüs!:)

Szóval az utóbbi időszak erről szólt. No meg a nadiról. Amitől most egyre jobban vagyok:)

Persze ezenkívül is sok minden történt, már eszembe sem jut minden, de minek is? Az élet csak most kezdődik. És szép lesz. Nagyon. Meg vidám:)

Most rendezgetem a lakást, mert kicsit katasztrófa helyzet lett a tanulás hatására (jó, nem vittem túlzásba, de azért inkább feküdtem a papírok felett, mint takarítottam). Meg lazítok, ünnepelgetünk. És ma már küldtem CV-t is. Találtam egy nagyon szimpi állást, drukkoljatok!

És a blog nevét megpróbálom megváltoztatni...Mert Budapest csodás:) I'm lovin' it:) Talán írok még...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr472579832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benkom22 2011.02.06. 22:52:13

új blogra gondoltál?
lehet, hogy egyszerűbb lenne...

és rá, rá, hajrá!
süti beállítások módosítása