Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Az elmúlt napokban történt...

2010.08.02. 23:23 | szeeesz | 2 komment

No még elmaradt a pénteki beszámoló is, bár a képek magukért beszélnek. Péntek délelőtt bementem az irodába megbeszélni a részleteket, meg mivel nagy nyüzsi volt, kicsit segédkeztem is. Jófejek voltak, Ildikó azt mondta, hogy királylány vagyok:) Vagy király lány?:) Utána bejöttek Hüsiék Lacihoz (ő a főnök), aztán elindultunk várost nézni. Először is ettünk egy kis török palacsintát (husosat, "sajtos"-spenótosat, krumplisat), utána bementünk a városba. Mókus etetés lett volna a Green Parkban, de mókusok helyett csak szumósokat imitáló, feltehetően csapat építő tréningen lévő emberkék voltak. Utána egy kis Buckingham Palace és Regents St. volt a programon, majd bementünk az Oxford St.-re is, közben ezt-azt vettünk, megcsodáltuk milyen sok ember vár az új i-Phone-ra, benéztünk a világ legjobb játék boltjába, voltunk Ferrari shop-ban, megnéztük hány ezren vannak a Primarkban, majd felültünk egy double-deckerre és lementünk délre. Megnéztük a Temzét, az elefánt tornyot, majd egy sötétebb bőrű környéken lepattantunk, és elindultunk vissza. Így is elég későn értünk haza.

Szombaton reggel esett. Úgyhogy a park helyett a Temze parton találkoztunk, közben útba ejtettem a Trafalgar Square-t, mint a képek is mutatják. Nagyon sok a turista. Egyébként több idegen szót hallani, mint angolt. Apa piszkált, hogy miért nem Franciaországba megyek, de itt is lépten nyomon francikba ütközöm. Meg spanyolokba. Szóval miután sétáltunk kicsit a parton, visszamentünk a térre, és beültünk egy pubba. Tele volt Celtic szurkolóval, nem is értettük mit beszélnek, de betoji voltam fényképezkedni, pedig Hüs akart. BA-val fish&chipset ettünk, Hüs pedig töltött krumplikát, aminek most meg nem mondom a nevét, de majd holnap azt eszem, és majd akkor:) Utána külön váltunk, mi a Royal College of Music, a Royal Albert Hall és a Natural History Museum felé vettük az utat. A RAH-ba tuti visszamegyek valami koncertre, mert nagyon csodálatos. És sok minden van. Van vasárnapi kávézós koncert, sőt október 18-án lelépek előbb munkából, ha lehet, és elmegyek egy oboa koncertre:) A NHM-ben földrengéseztünk, (ék)köveket néztünk, ilyesmi. Jó volt, csak már alig bírtuk vonszolni magunkat. És a fényképezőm is lemerült:( Úgyhogy utána összeszedtük BA-t, és lehuppantunk egy parkban, ami tele volt japcsikkal. Hihetetlen mennyi van belőlük, és hogy néznek ki! No mindegy. Viszont már láttunk cute angol fiúkat is, nem csak nyüzügéket. Utána elindultunk még vásárolni, mert Hüsnek fontos küldetése volt a munka ruházat beszerzése. Kimentünk tehát Kingstonba, ahol TKMaxeltünk főként. Sajna elég későn értünk csak ki, mert sokat kellett utazni, de 1-2 apróságot tudtunk venni. Bementünk Lidl-be is, ahol a dél-amcsinak tűnő pénztáros bácsi azt mondta mikor fizettem, hogy "Köszönöm", utána pedig, hogy "Viszontlátásra"! Nem semmi! Meglepődtünk eléggé. Sőt volt egy vicces szöveg: "Ha olyan szerencsés vagy, hogy 21 alattinak tűnsz, elkérjük a személyid, ha alkoholt vagy dohányt vásárolsz!" Lávli:) Utána elmentünk Hüsiékkel Krisztához, aki már beszerezte az indiai vacsinkat, amit el is készítettünk, és meg is ettünk. Tescos létére nagyon fincsi volt. Utána megnéztünk egy filmet, nem emlékszem a címére, de Matthew McConaughey-t kísértik a szellemek, aztán bealudtunk.

Vasárnap nehezen ébredtünk, de a Hüs Pina Colada teája felébresztett, aztán elindultunk Portsmouth-ba. Több mint egy óra volt az út, de nézelődtünk, főleg a luxus autókat, amik repkednek mindenfelé. Állítólag itt nem drágák a kocsik, csak a biztosításuk. Amikor odaértünk, úgy éreztem, hogy nagyon fog hiányozni idén a tenger, úgyhogy jól beszippantgattam a sós, halas illatot. Felmentünk a Spinnaker toronyba (lsd. képek). Egyáltalán nem volt tériszonyom. Csodálatos volt a kilátás, játszottunk betű keresőst (seagulf - 3 betűből kitaláltam), és még a Navy Days repülős bemutatóját is fentről néztük. Aztán lementünk küldetést teljesíteni. A torony alatt egy bevásárló komplexum van, Next, Marks&Spencer és hasonló outletekkel. Sőt könyv leárazás is volt, úgyhogy gyorsan vettem olvasni valót. És megittam életem első starbucks kávéját:) De a legjobb a wc volt. Sajnos mi nem fotózkodtunk le benn, de ilyet még nem pipáltunk. Pink hatalmas női mosdó, és szájvíz és kézkrém is volt. Csudi jó:) Aztán még nézegettük a hajókat, majd haza indultunk, hogy ne éjjel érjünk. Nekem így is sok idő volt el tflezni (londoni bkv) hazáig.

Ma pedig az első munka napom volt. Hétfő és bolondok háza. Állandóan csörgött a telefon, jöttek az emberek, úgyhogy pörgés volt ezerrel. Én még javarészt csak figyeltem, segédkeztem apróságokkal. De jól éreztem magam. Most pedig már nagyon tudnék aludni. Úgyhogy be is fejezem.

 

xoxo

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr832194541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BriDget87 2010.08.02. 23:56:10

Jajj PAjti lemaradtam az indulásról:( sajnos a tengerparton napoztam:D Majd szemmeltarom az élménybeszámlót:)

darilh 2010.10.17. 00:31:02

Királylány vagy! :)))
Címkék: munka vásárlás portsmouth városnézés
süti beállítások módosítása