Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Leszállt a köd Albionra...

2010.10.10. 22:56 | szeeesz | Szólj hozzá!

Pénteken kezdődött. Reggel felébredtem és szürke volt minden. Először láttam igazi ködöt a városban. A hangulatomra is rátette a hatását. Sanyi meg is jegyezte, hogy biztos nem aludtam ki magam. Mondtam, hogy szürke időben szürke kedv dukál. Mikor 10 perc múlva jött vissza, már sütött a nap, és mosolyogtam is:)

Csütörtökön egyébként az irodában voltam, tök móka volt, gyorsan elment a nap. Meg munka után kicsit trécseltünk Jucival, adtam neki egy Legjobb szándékokat:) Nagyon örült.

Szombaton turkáltam kicsit (egy fishbone pulcsit és két könyvet), aztán este operába mentem. A Faust volt a Coliseumban, Metro jeggyel occón. Nagyon szép a Coliseum, római díszítéses belül, szobrokkal, bronz díszítéssel. És a Faust is nagyon jó volt, a zene kiváltképp, a modern díszlettel volt némi gondom, de feloldotta legalább az irányú félelmeim, hogy nem bírok végig ülni egy operát.

https://www.youtube.com/watch?v=36Kg7esN93E&feature=related

Szóval bírtam, nagyon is. Bár előtte bementem a St Martin In The Fields templomba, mert volt időm, és épp az esti koncertre gyakoroltak, amin egy oboa concerto-t is játszottak, úgyhogy fájdult a szívem Gerzson után rendesen... Meg szívesen beültem volna a koncertre is.

Opera után séta: Leicester Square, Soho, Piccadilly. Rengeteg ember volt. De kicsit karácsonyi érzésem lett. Egyébként itt már a Halloween és a karácsony körül forog minden... Ettem pudingot is, fini volt.

Aztán éjjel activity-ztünk. Első körben Steindl úrral voltam (bizony, Steindl Imre ükunokája...), egál lett, de Ildi és Soma mókásak voltak, ahogy ölték egymást. Meg is mondták nem lesznek többet együtt, következőben én voltam Ildivel. Így sokkal jobban ment neki. Mondtam, hogy túl komplikálja a dolgokat, Gábor agya nem bírja felfogni:)

Ma sokáig aludtam, csináltam palacsintát, viszek holnap Fanninak. Aztán elmentem a Portobello Road-ra. Útközben a buszon egy afrobrit gitározott, nagyon mókás volt:) Tök jó hangulata volt. És van egy új város az úticéljaim között. Kitaláljátok?

https://www.youtube.com/watch?v=xGgpagJ_4Bw&feature=related

Bizony, bizony. A portobello-i zsibvásár, a színes házak, a zene hangulata ezt váltotta ki belőlem. Szóval reszkess New Orleans!

Egyébként rengeteg csecsebecsét, ruhát, régiséget láttam. Egy vagon pénz sem lenne elég arra, amit kinéztem magamnak. De azért egy kis aprósággal megleptem magam. Meg néhány képpel...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr462361644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: zene játék vásárlás köd
süti beállítások módosítása