Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Csodaszarvas Londonban

2010.08.23. 00:58 | szeeesz | 4 komment

Ma szívfájdítóan jó estém volt. Mozartot, Haydn-t és Bartókot játszottak a Royal Albert Hall-ban. Volt Varázsfuvola nyitány, zongora verseny, Cantata profana és egy szimfónia. Szép volt nagyon. Bár érdekesen törik az angolok a magyartot:) A Cantata profana szövegéből kábé csak a "szarvas", "csodaszarvas" és "erdő sűrűjében" szavakat értettem. Semmi gond, így is szép teljesítmény tőlük:) Mindenesetre nagyon jó volt hallgatni egy kis komoly zenét, főleg a hazait. Meg is sajdult a szívem. Már egy hónapja nem zenéltem semmit, két hónapja meg egy hangot sem fújtam:( Irdatlanul Gerzson hiányom van. Most még ha egy hegedűt vágnának hozzám, attól is boldog lennék. De valahogy ki kell bírni. Bár a zenehallgatás nem olyan, mint mikor játszik is az ember, sajna. És aki teheti, olvasson Bartók levelezéseiből, főleg az édesanyjának írtak érdekesek és mókásak.

Egyébként belülről is nagyon szép a RAH, és nagyon sokan férnek el benne. Sok kedves, zeneszerető emberke. Bár a kedvezményes bbc proms jegy is 5 font, és vagy a küzdőtéren ácsoroghatsz vagy a galérián, mégis megéri. Bár lehet, legközelebb fizetek inkább 7 fontot egy jobb jegyért:)

Szóval ez volt a hétvégém fénypontja. Meg az, hogy végre ihattam igazi főzött kávét, be is pörögtem, és szakdoliztam kicsit. Végre. És a paprikás krumpli is egész jó lett, csak kicsit túl vizeztem. De az íze jó volt:)

Holnap meg hétfő, és már csak 5 nap és irány Párizs. Tegnap megvettem az útikönyvet két másik könyv kíséretében...Az egyik Andrei Makine, a másik Boris Vian. Egy kis francia irodalom, nyámi. Csak nehogy franciául szólaljak majd meg itt a kis briteknek. Már majdnem sikerült:)

Bonne nuit:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr782240178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombazsu 2010.08.24. 15:14:43

Hey Pajtikám!! Csak most találtalak meg. :'(
Örülök, h tetszik a londoni élet, majd remélem Párizs is szép lesz, de főleg naposabb!!
Megértem, h hiányzik Gerzson, de őszintén kíváncsi vagyok, h 3 hónap kihagyás után mit mond a szád?
Amúgy meg elszáll ez a 3 hónap, meglásd! Hiányzol!
Puszi!

szeeesz 2010.08.24. 20:15:40

a szám is csak rá vágyik;) mondjuk nem biztos, hogy könnyű lesz a fogműtét miatt, de állok elébe:) képzeld, szeptember elején jönnek a Berlini Filharmonikusok! arra is megyek:))

bombazsu 2010.08.24. 23:59:28

A szóló angolkürtöst puszilom, ha arra jársz - ő volt a főnököm! Megismered: a frizurája olyan művészi, és több, mint 2m magas. Magyarul is tud... :-) Egyébként van ott 1-2 magyar: egy trombitás és az egyik 1. hegedűs.
Milyen fogműtét?? Jézus!!

szeeesz 2010.08.25. 00:00:47

kiszedték a bölcsességeim. mind a négyet egyszerre:S nem volt a legjobb, de még élek:)csak kicsit bután:P
gondoltam rá, hogy ráköszönök, hogy hello, a Zsuzsó a pajtim:))) mindenképp lentre veszek jegyet, hogy befigyeljem őket!:)
Címkék: zene kávé frencs
süti beállítások módosítása