Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Last, but not least

2010.10.24. 09:19 | szeeesz | Szólj hozzá!

A héten javarészt Hendonban voltam. Samu meg akart enni, Sanyi elemében volt és egész álló nap cinkelgetett, elvoltunk.

Csütörtök este pedig megnéztük a búcsúszentlászlói fenegyereket:) Most már értem, bátyó miért bírja ennyire. Könnyesre kacagtam magam. Volt egy másik srác is, ő kicsit beszédhibás, meg lámpalázas típus, de azért annyira ő sem volt rossz:) Meg Zolika nem hagyta, hogy kiszáradjon a májam...:) Hazafelé meg Holbornon összefutottam Ildivel (a lakótárssal), viccesen kicsi tud lenni azért ez a nagy város...

Pénteken megnézte egy csaj a szobám, ő fog valószínűleg a helyemre költözni, és mókás, mert tavaly 3 napig egy házban lakott a Hüssel és a BA-val:)

Szombaton pedig Tökmag-nap volt. Idejét se tudom, mikor találkoztunk utoljára, mert ő már jó ideje idekinn tengeti napjait, úgyhogy nagyon örültem, hogy belátogatott hozzám Radlett-ből. Mert most ott au pair-kedik egy zsidó családnál, ahol 3 srácra vigyáz, közben intézi, hogy itt járhasson egyetemre. Tavaly pedig önkénteskedett, és baromi jó dolgokat tanult, nagyon sok mindent csinált. Tud élni a gyerek:) Egyébként megnőtt a haja, Dávid úrnak biztos teteszene. És csókoltatja a bandát, meg köszön minden távoli "support"-ot! És ha hazalátogat, szeretné látni az arcocskákat (karácsonytól január 2-ig lesz otthon, igyekezzetek úgy programozni!)! Szóval délelőtt kimentünk Camdenbe. Újra. Már előlről-hátulról ismerjük a helyet. Vettünk egy-két apróságot, ebédeltünk, ittunk frissen facsart narancslevet, és gyanús alakokat kergettünk:) Utána "top értelmiségekhez" méltón belibbentünk a British Museum-ba. Meglepő módon nagyon hiányoltuk Dávid társaságát;) (Aki nem ismerné őt, illetve a közös programjainkat, annak infóként: Dávid rengeteget tud buzi vicceken pörögni, meg egyébként is mindenféle szexuális poénon, és akár múzeumban, akár filmnézéskor, akár ebéd közben halálra tudja nevettetni ezekkel a társaságot...) Szóval gondolkodtunk, mit nézzünk meg, mert a British nem egy délutános program, én Kínát elsőkörben leszavaztam, úgyhogy az időszaki kiállítást, Európát (görögök, rómaiak, britek), Egyiptomot, Asszíriát (asszem), az órákat, a pénzeket, a felvilágosodást és Afrikát tekintettük meg rövid időnk alatt. Filóztunk, hogy miért nincs a római szobroknak orra (lsd. Asterix és Obelix: A Kleopátra küldetés...), miért van ennyi "fejetlenkedés" és "arcátlankodás", hogy a többi testrészről már ne is szóljunk semmit. Afrikát egyébként mindenkinek tudom ajánlani, nagyon érdekes. Sok fegyverből készült műalkotás van. Sokkoló. Ezután elugrottunk kicsit a Soho-ba, aztán Piccadilly, Regents St és Oxford St. Mókáztunk az embereken, a városon, azon, hogy mennyire tudok vagy épp nem tudok tájékozódni:) Összességében jó kis nap volt, tényleg nagyon örültem "BB" látogatásának!

És még egy érdekes sztori befejezésül. Beléptem egy könyvesboltba, amivel már régóta szemeztem. Csupa politikai könyv. Bácsi mondta is, hogy múltkor amcsi turisták mentek be, mikor ezt észlelték, sarkon fordultak, és rohantak ki. Én nem tettem. Sőt! Nagyon jól éreztem magam. Bácsi kérdezte honnan jövök, mondom Magyarország. Elmesélte, hogy a szovjet időkben vonatozott Franciaországban, és sztrájk volt, így leálltak a vonatok. Volt két magyar turista, nem értették mi történik. Ő próbálta elmagyarázni nekik. Volt náluk egy magyar-angol vagy magyar-francia szótár. És nem volt benn az a szó, hogy sztrájk... Mondom neki, ez nem oylan meglepő... Azóta bezzeg nagyon is ismerik mi az! Szóval a bácsi tök jó fej, mondta, hogy még mielőtt hazamegyek, lesz egy előadásuk a boltba, menjek el! És megdicsérte az angolom, bár az akcentusom nem ismerte fel:) Jópofa! És a Pupák meg a BA a fél boltot felvásárolták volna. Velem együtt. De csak két könyvet vettem... Így sem tudom beférek-e hazafelé a bőröndbe...

És a Mme Tussaud's-t kihagyom:( Majd legközelebb!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr512394583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: meló könyv múzeum camden
süti beállítások módosítása