Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Paris, je t'aime. Non. Je t'adore.

2010.09.05. 14:45 | szeeesz | 2 komment

Repüljünk vissza az időben kicsit.

Egy hete pénteken elmentünk Pistivel Speed awareness tanfolyamra. Para volt rendesen, hogy mi lesz. Aztán megjelent egy 50-60 körüli, őszülő halántékú tök jófej bácsi, és interaktív, sztorizós kresz órát tartott, néhány sokkoló infóval megtüzdelve, hogy leszokjanak a népek a gyorshajtásról. Szóval semmi vérengzés. De azért az irodában előadtuk, hogy egy két méteres sötétbőrű smasszer üvöltözött gumibottal a kezében, és fostunk rendesen:)

Aztán este indultunk Párizsba. Volt rohanás, meg nyomorgás a buszon (legalább 4 indult). Aztán várhattunk a kompra, meg fura volt a sofőr is, de megérkeztünk épségben Párizsba. Cuccostul vetettük be magunkat a városba. Louvre, Saint Germain, Eiffel torony, Notre Dame, Diadalív, Champs-Élysées, aztán indíts lepakolni a szállodába. 6. emelet, tetőtér, szoba kilátással a Bastille és a Pere Lachaise temető között. Utána még mászkáltunk erre-arra, vásároltunk, este pihi volt.

Vasárnap kávé, piac, Latin negyed, Sorbonne, Luxembourg palota, Notre Dame, Pompidou center, Moulin Rouge, Place Pigalle, Mont Martre, Amélie, alma pálinka, éjjeli túra, bőrig ázás.

Hétfőn Pere Lachaise, Bastille, Saint Germain, Saint Sulpice, Notre Dame és környéke, Rue de Rivoli, aztán bevásárlás és túra a buszhoz, aztán éjszakai száguldozás, hajnali London, jéghideg. De itt is napos idő:)

Mindenesetre ripityára jártam a lábam, azóta is alig bírok menni, baromi sok péksütit ettem a pudingos tortától a csokis kenyéren át, a briós és a bagett alap:) És a francia fiúk mennyivel jobb pasik, mint az angolok! És Párizs mennyivel gyönyörűbb, nagyvárosiasabb, élhetőbb és drágább, mint London! Szóval nem akaródzott visszajönni...

Itt meg valaki nagyon nem akarta, hogy halljam a Berlini Filharmónikusokat, mert kétszer fogyott el az orrom előtt a jegy rá. Grr. De találkoztunk Pötyesszel, megbeszéltük, hogy Londont nem szeressük, és ettől mindketten boldogabbak lettünk. Szóval reszkess Párizs, we'll be back:)

Addig meg szakdoli, meló, városi rohamok. Szép hetet!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.hotelsanjeronimopopayan.com 2017.10.04. 08:27:08

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombazsu 2010.09.07. 15:42:45

Szép hely az a London is, te!! Tessék most kihasználni, hogy ott vagy, mert ha már itthon leszel, akkor hiányozni fog - úgy, mint Párizs! No persze, te is hiányzol nekem...

szeeesz 2010.09.08. 00:07:43

@bombazsu: nem mondtam, hogy nem szép, csak uncsi, és túl sok a nép. viszont sok a zöld terület is:) igazából unom a sok tégla berakásos épületet. és majd ha otthon leszek, elmehetnénk egy koncertre, berliniek helyett! mentek gt-be a srácokkal? érezzétek jól magatok! és tessék aktívan közreműködni! csokoládé:)