Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Stevie jött, látott, győzött...ENG-HUN 2-1

2010.08.14. 22:12 | szeeesz | Szólj hozzá!

Az úgy volt, hogy egyszer otthon véletlen észre vettem, hogy lesz Anglia-Magyarország barátságos meccs. És mikor? Pont amikor én is Londonban leszek. Több se kellett. Lesz, ami lesz, megyek! Szerencsére találtam könnyen társaságot, mivel Szalai Dani épp 3 hetes angol nyelvtanulós-partizós kiküldetésen van Bournemouth-ban (már csak két napig). Bár ő volt vasárnap is a Wembley-ben a Community Shield-en (MU-Chelsea meccs volt), azért az előre megbeszélt válogatott mérkőzést sem hagyta volna ki, you know:) Szóval szerdán meló után rohantam Dani elé, már magamra öltöttem az angol pólóm, ami miatt megkaptam a leosztást az irodában, hogy hazaáruló vagyok. Pedig nem is, csak nem akartam megveretni magam az angol drukkerek közt:) Szóval összeszedtem Danit, aztán átdöcögtünk Wembley Centralba, ahol már mindenki a meccsre tartott. Egyébként már reggel óta mezes ürgék futkoztak a városban. Ennyit arról, hogy pipák a válogatottra. Épp a himnuszkor futottunk be, aztán kezdődött a meccs. Gondolom volt aki nézte:) A helyszínen 72.024-en. Nagyon sok magyar is, nem csak a magyar szektorban, de körülöttünk is és szanaszét a stadionban. A magyar szektorban még NAGYKANIZSA feliratos zászló is volt. Ildiék is kinn voltak és mint másnap kiderült, a főnök úr is. Szóval a hangulat adott volt, de az első félidőben nem sok izgi történt, így javarészt fotóztunk. A vége felé mondtam Daninak, hogy jó lenne, ha találnánk egy gólt. Ez be is következett a második félidőben (Laci látta, hogy átment a gólvonalon, mert pont úgy ült:)), úgyhogy akkor örültünk nagyon, és már arról álmodoztunk, hogy majd egyszer a távoli jövőben mondhatjuk egymásnak, hogy you know, ott voltál a meccsen a Wembley-ben, amikor 1-0-ra vertük az angolokat...De jött Stevie, és mint aki hamvaiból támadt fel, lőtt két hatalmas gólt...Remélem a 'Poolban is így fogja csinálni;) Mindenesetre örültünk, hogy izgi lett a meccs, a hangulat jó volt, huligánok sem voltak, csak csomó-csomó kisgyerek, és jófej bácsik. Meg RIA-RIA-HUNGÁRIA:) Meccs után még kicsit vegyültünk a magyarokkal, aztán rohantunk a metróhoz, hogy Dani elérje a buszát. De nem jött össze:)Így maradt egy kis éjszakai buszos városnézés, majd 3 óra alvás...De másnap megérkezett Bournemouth-ba épségben, én meg pörögtem ezerrel melóban, mert a kávé és a tea megtette hatását:)

Azóta sok minden nem történt, péntek 13. nem volt egy szerencsés nap, lekéstük a Proms koncertet is, de nem is baj. Kitaláltuk, hogy bank holiday-kor átruccantuk Párizsba, hogy gyakorolhassak egy kis francit:) Holnap meg megyünk Cambridge-be, mert Ádám, egy bomos pajti meghívott. Jó lesz kimenni vidékre.

Már van egy kis honvágy. De megvagyok. Fáradtan...

 

pusszpá:)

 

u.i.: Crouch=guggolni:)

és ezt már 4 napja írtam, csak nem tette fel ez a szotyi...

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr902222172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása