Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Give us a smile! 2.0

2010.08.08. 21:03 | szeeesz | 1 komment

Ezek az angolok...mindenféle plakátokon irogatják, hogy Give us a smile! De ezt az életérzést át is vették teljesen. Tegnap álltam a zebránál, vártam, hogy mehessek, közben olvastam a szintén a pirosnál veszteglő kukás autón lévő feliratokat. Egyszer csak azt veszem észre, hogy a vezetője elkezd mutogatni, hogy mosolyogjak. Miután rávigyorogtam, mint a tejbe tök (?), rögtön mondta, hogy máris jobb:) De mindenki más is csak bambulgat a nagy világba, vagy ásítozik, vagy csak koncentrál, mint én. Szóval ugyanaz a helyzet, mint otthon. De biztosan jobb lenne, ha tényleg mindenki mosolyogna. Szóval "give us a smile"!

Az elmúlt napokban dógoztam, vagy punnyadtam, vagy mászkáltam a városban. Mindenesetre eléggé elfáradtam, és holnap új hét kezdődik...

Péntek este társasoztunk a lakótársakkal. Hotelt. Az elején azt sem értettem mi fán terem. A végén pedig lealáztam őket, volt 3 hotelem és egy rakás pénzem. Kezdők szerencséje:) Másnap reggel Gábor bejelentette, hogy nem játszik többet velünk:( Remélem ezt csak a Hotelre mondta, és legközelebb mást játszunk:)

Tegnap felcsüccsentem egy buszra, lementem a London Bridge-ig, onnan lesétáltam a Towerig, szerencsére nagyon szépen sütött a nap. Viszont nagyon sok turista volt. Míly meglepő. Kár, hogy tömeg iszonyom van. Aztán felszálltam egy másik buszra, majd lepattantam a Szent Pál katedrálisnál. Gyönyörű, csak nagyon drága a belépő, úgyhogy csak az előtérben néztem körül. Aztán lesétáltam pár utcát, és felpattantam a 9-es városnéző buszra!:) Trafalgar, Piccadily, Regents St., Green Park, Hyde Park, Royal Albert Hall. De itt már esett. Úgyhogy csak gyorsan megnéztem a Proms műsorát, és úgy döntöttem, heti látogatója leszek a RAH-nak. A Proms a BBC ingyenes koncertsorozata, olyan fellépőkkel mint a Berlini Filharmonikusok, a Francia Nemzeti Szimfonikusok és olyan szerzők darabjaival, mint Bach, Mozart, Chopin, Liszt, Bartók, és még sorolhatnám. Szóval fantasztikus. Alig várom már! Aztán belefutottam egy magyar pénztáros csajba a Lillywhites-ban...Kezdem azt hinni, hogy ez valójában egy magyar tartomány vagy mi a szösz:)

Ma punnyadósan kezdődött a nap, olvasgattam, neteltem, aztán főztem egy kis tésztát, majd Esztivel addig noszogattuk egymást, hogy kéne menni már valamerre, hogy ő elindult piacozni, én pedig békésebb programra vágyva, felültem egy buszra, hogy elmenjek Hampstead Heath-re. Persze a buszon is magyarok ültek mögöttem... Viszont nem volt olyan megállója a busznak, amit a net írt. Úgyhogy elmentem a végállomásig, és meglepődve láttam, hogy ott is egy park van. A Hyde. Gondoltam megteszi:) Így meglátogattam Pán Pétert, nézegettem madarakat, és hallgattam fúvós zenét. Bele is sajdult a szívem. Hiányzik a Gerzs. Játszottak Gershwint, Armstrongot, Kánkánt és a Musicot is. Bár fura feldolgozásban. Meg volt egy oboa szólós darab is. Jók voltak. Biztos a sors akarta, hogy ne szálljak le a buszról:) Viszont a Kensington palota felújítás alatt áll... Úgyhogy tettem még egy kört, aztán arany áron vettem egy nem is olyan fincsi fagyit, de ez most kellett. Utána fel akartam pattanni a 9-esre, de jött egy 10-es, ami mint kiderült, majdnem hazáig hozott, csak dugó volt a városban, de így volt időm olvasni. A tesco meg bezárt. No majd holnap bemegyek a Morrisonsba.

És most kidőlök. Mert holnap hétfőőőőő...

 

u.i.: azért 2.0, mert ez a szotyi nem mentette el, amit délután írtam. ij.

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr442208122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benkom22 2010.08.08. 23:36:23

jó zene.

aztán ne is rosszkedvűsködj. sokkal jobban áll a mosoly.
süti beállítások módosítása