Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Work, work, work

2010.08.04. 22:51 | szeeesz | 3 komment

Felettébb mókás ez a munka. Hihetetlen sztorikat hallani. Tuti bestseller lenne, ha leírnánk őket. Nagyon sok fura figura mászkál ezen a bolygón, és sok jut belőle a londoni magyaroknak is. Tegnap és ma pl. két román lányzónak kerestünk szállást, feltehetően gogo táncosok vagy valami hasonló...De jönnek mindenféle emberkék, és mi jókat mulatunk. Vagy kevésbé. Mert vannak fárasztóak is. De egyelőre nagyon élvezem, már írtam szerződéseket, voltam bankban, mutogattunk házakat, költöztettünk (na jó én csak ültem a kocsiban, és intéztem Hüsék hazaútjának dolgait, valamint kiengedtem a kéziféket, hogy az indiai bácsi hátra tudja tolni Speedy kocsiját, aki úgy állt rá, mint a Mentos reklámban...), úgyhogy nem hagyják, hogy unatkozzam:) És jófejek a kollégák, csomót nevetünk.

Viszont ma hazamentek Hüsék. Kalandosan. De tegnap este még mentünk egyet a városban. Piknikeltünk és fotózkodtunk (edzettünk:)) a Green Parkban, voltunk Lillywhitesban (asszem így hívják), vacsiztunk a kínai negyedben, és néztünk botrány cipőket a Sohoban. Lávli volt. Aztán haza felé a Trafalgar térnél a buszra várva egy szaxist hallgattam. Valami ismerőset játszott, de nem ugrott be a neve. Tök jó volt. Hangulatos város ez. Főleg, amikor a Tube alul járóban erősítővel nyomják a zenét, vagy a fekete bácsi gitározik és franciául énekel...Szóval jó itt. Egyelőre:)

Képek majd jönnek.

 

És jacket potatoe a neve. Ma ettem kukoricásat. Fincsi volt.

 

Have a nice day!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr842199596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

benkom22 2010.08.07. 18:35:48

mit dolgozol tulajdonképp?
egyébként elég gyorsan belerázódtál a kinti életbe...
kár, hogy sokára jösz. egyébként megvártalak volna azzal az üveg Cuic-kel, amit hoztam haza...

szeeesz 2010.08.07. 20:57:53

már meg is ittad? te kis mohó. na majd egy Carlsberg-be fojtom a bánatom:) merre jártál kinn? most olyan Erdélybe mehetnékem lett:S de majd máskor. ja és visszavonom a hajnövesztős dolgot. nem is olyan rossz így:)

benkom22 2010.08.08. 23:39:07

@szeeesz: mára már igen, de tegnap még nem.

Marosvásárhely, meg Vármező. nem nagyon mászkáltunk, de nagyon jó volt.

jó dolog a facebúk. mindenkiről lehet képeket találni.
de azért visszanövesztem. lassanként.
süti beállítások módosítása