Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

Szentimentálé.indulamandula

2010.07.28. 21:44 | szeeesz | 1 komment

Elbocsátó szép üzenet...1 éve még én irogattam, és mondogattam a lányoknak ilyeneket. Most pedig mindenki nekem mondja. De mennyire utálok búcsúzni! El sem lehet talán mondani. Mindenesetre a Niagara vízesés megirigyelhetné a mennyiséget, amit termelek... De a Mami is megmondta, hogy én akartam, ne siránkozzak. Persze igaza van, mint mindig:) Kivéve, amikor nem.

Mindenesetre csurig van a nagy bőröndöm, kb. 30 kg, és a hátizsákom is megvan 10. Remélem azért hárman elküzdünk majd valahogy a motyókkal, mivel Hüs azt mondta, nekik csak egy feladott poggyászuk lesz. Abban is bízom, hogy semmi nélkülözhetetlent nem hagyok itthon (mármint eszközt, mert személyt azt sokat...). Szóval holnap életemben először felreppenek a felhők fölé, hogy "across the Atlantic sea" elérjek Londonba. Onnan folyt köv. Remélem:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr102183470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gorogm 2010.07.29. 00:08:30

Jó utat Mandula!!! :)
(jajj, itt még a hozzászólásom is rózsaszínnel íródik :S )
Gyorsan derítsd majd fel, hogy hogyan tudsz skype-ot használni, mert a kötetfinisben fogunk még ötletelni... ha ráérsz :)
Címkék: utazás repülő bőrönd
süti beállítások módosítása