Szesz and the city

Egy kisvárosi lányzó a nagyvárosban.

Friss topikok

Linkblog

"Paprikás krumpika"

2010.08.20. 21:57 | szeeesz | Szólj hozzá!

Mivel a héten nem volt túl működőképes a blog.hu és energiáim is másfelé használódtak el, még tartozom egy Cambridge beszámolóval. Szóval Ádám, akivel csoporttársak voltunk a BOM-ban, meghívott, hogy nézzem meg Cambridge-t. Ő már másodszor van kinn, ott töltötte az Erasmust is, most pedig folytatja a kutató munkáját. Én meg elhívtam Esztit, a szobatársnőm, hogy kiránduljunk egyet. Az út 2 és fél óra volt, de csak mert több mint 1 óra volt, hogy a busz kijutott Londonból. Röhej. Odafelé én aludtam, úgyhogy a várva várt tájból nem sokat láttam. Annál többet Cambridge-ből! Ádám nagyon jó idegenvezető volt, s mivel van egy spéci kártyája, sok college-ba ingyen mentünk be. Volt persze, ahova nem engedtek. De így is sok szépet láttunk, minta képek is mutatják az albumban. Cambridge igazi egyetemi város, minden a diákokról szól. Meg a turistákról. Ugyanis a diákoknak nagyon jó megélhetést biztosítanak. Ilyenkor például sokan azzal keresik a kenyerüket, hogy csónakáztatják a népeket, mert van egy kis csatornája a városnak. Ha nem lett volna olyan irdatlan drága, mi is mentünk volna egyet. Ehelyett gyalogoltunk. Akartam Cambridge University-s pulcsit, de az is nagyon drága volt:( Helyette vettem egy igazi Cambridge kiadós könyvet:) Hogy kedvet kapjak a szakdoli íráshoz:)

Szóval láttuk Vilmos herceg koliját, a fa utódját, amiről Newton bácsira pottyant az alma, egy idő evő csótányt, ami milliókba került, VIII. Henriket és a British Museum cambridge-i változatát. Nagyon jó nap volt, rendesen elfáradtunk. Eszti még az irdatlan hangokat adó buszon is nagyon jól tudott aludni hazafelé. Csak nekem volt halálfélelmem:) De túl éltük. És még a tájat is láttam. Sőt az épülő olimpiai falut is!:)

A héten túl sok minden nem történt. Vettem egy tündéri lepkés ágyneműt:) Meg melóztam. Sokat. Átvettük a hotelt, és most épp azzal szórakozunk. Szó szerint:) És ma nem találtuk meg Petrával a magyar pizzériát ott, vagy csak szemetek voltak, és nem szóltak, hogy ők a magyarok:) De isteni pizzát ettünk két nap KFC után. Brutális kalóriabombákat nyomtunk. De le is dógoztuk:) Hétvégén meg le szeretném úszni majd. Két oldal között.

Esténként meg ki vagyok dögölve, de majd holnap már jobb lesz. Azért tegnap így is elég sokáig eldumáltunk a srácokkal. Meg átvettük megőrzésre Gábor chilli paprikabokrát, mert ő holnap hazamegy két hétre. De jó neki! Mi meg jövő héten Párizsba:) Azt hiszem sürgősen szereznem kell egy útikönyvet;) En francais. Tök jó lesz. Csak ez éltet. Egyébként nagyon gyorsan telnek a napok, hetek. Szóval fel kell kötnöm a gatyamadzagot, hogy elkészüljek. De most már meg leszek. Energiát ad, hogy sokat használok el:)

És ma akartam friss kenyeret, nemcsak mert 3 hete zacskóson élek, hanem az új kenyér ünnepe miatt is. És megnézem neten nem lehet-e nézni a tűzijátékot:) Anyának meg boldog szülinapot ott a napsütötte tengerparton! Nekem is lehet, hogy jól esne egy kis napsütés:)

És holnap "paprikás krumpikát" fogok alkotni. Legalábbis próbálok. Kell egy kis hazai íz!

A bejegyzés trackback címe:

https://szeszinlondon.blog.hu/api/trackback/id/tr582235994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása